Loading...
  1. Dismiss Notice
  2. Dismiss Notice
  3. Dismiss Notice
  4. If this is your first visit, you may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Enfin du monde!

Discussion in 'French' started by Fallingstar, Jan 29, 2017.

  1. Fallingstar

    Fallingstar New Member

    Joined:
    Jan 28, 2017
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Bon, et pour résumer:

    Je suis très heureux(se) de retrouver AION après de trop nombreuses années. Bon, j'avoue que ce serveur me fait plaisir, étant resté(e) une semaine sur un autre serveur dont je ne citerai nullement le nom (pas faire de pub pour ce serveur :wtf:)

    Le vrai problème est que j'y étais absolument seul(e) la plupart du temps (réel!), bref suis même arrivé(e) à chercher un miroir là bas pour faire du PVP contre moi-même. Et puis finalement je n'ai absolument rien trouvé et enfin je suis parti au lvl 33 :grin:

    Donc ce matin, après des recherches pas forcément intensives d'ailleurs, suis tombé(e) sur votre serveur (notre serveur), Gamez! Alors pour en finir j'avoue que j'étais plutôt heureux(se) de vous trouver, et là je re-télécharge complètement le jeu via le le torrent offert par Gamez, vu qu'il me semblait y avoir un problème avec l'autre.

    Sinon RAS, suis presque curieux(se) de connaître les effectifs actuel d'Aion Gamez d'un côté et de l'autre de la pomme bien entamée, quoi. Si quelqu'un à une idée? :finger: Quoiqu'il en soit le monde se ressent très vite...

    Merci pour la réponse à Koukoune, très récemment, ça répond à quelques questions même si c'est bref. Je lis mieux l'anglais que je ne l'écris, mais bon, j'imagine que ça suffira en général.

    Là suis à 3.2 % de chargement, ça va plus vite que de down le client via NCsoft ou autre corporation. Merci simplement pour votre lecture, je n'attends pas spécialement de réponse, c'est surtout pour marquer le coup. Merci et bon jeu (staring)
     
  2. pissluv

    pissluv New Member

    Joined:
    Mar 4, 2011
    Messages:
    39
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    228
    english or indonesian lang pls
     
    Fallingstar likes this.
  3. Fallingstar

    Fallingstar New Member

    Joined:
    Jan 28, 2017
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Yep, why not ? :bookworm:


    Finally the world! (Just a word for a world)

    Good, and to summarize:

    I am very happy to find AION after too many years. Well, I admit that this server pleases me, having stayed a week on another server which I will not mention the name (not to advertise for this server: wtf :)

    The real problem is that I was absolutely alone most of the time (real!), In short I even managed to look for a mirror down there to do PVP against myself. And then finally I did not find anything and finally I left at lvl 33 (smile)

    So this morning, after research not necessarily intensive moreover, fell on your server (our server), Gamez! So to finish I confess that I was rather happy to find you, and there I re-download completely the game via the torrent offered by Gamez, since there seemed to be a problem with the game, other.

    Also,

    Nothing else to report, am almost curious to know the current strength of Aion Gamez on one side and the other of the apple well begun, what. If someone has an idea? : Finger: Whatever the world feels very fast ...

    Thank you for the answer to Koukoune, very recently, it answers a few questions even if it is brief. I read better English than I write, but hey, I suppose that will suffice in general.

    Here I am at 6.6% loading, it goes faster than down the client via NCsoft or other corporation. Thanks simply for your reading, I do not expect special reply, it is mainly to mark the blow. Thank you and good game (staring)


    :facepalm:
     
  4. vantooth

    vantooth Guest

    Baguette language..
    All I can say is Oui!
     
  5. vantooth

    vantooth Guest

    If you're downloading the client via Ncsoft launcher then you're downloading the 5.1 version, you should have downloaded the 5.0 version which you can get thru torrent. PM any staffs to give you the link
     
  6. pissluv

    pissluv New Member

    Joined:
    Mar 4, 2011
    Messages:
    39
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    228
  7. mozzy

    mozzy Getting there

    Joined:
    Dec 29, 2014
    Messages:
    68
    Likes Received:
    103
    Trophy Points:
    218
    Location:
    불가리아
    Bienvenue!
     
  8. DarkWolf

    DarkWolf ~Currently inactive~

    Joined:
    Aug 19, 2012
    Messages:
    271
    Likes Received:
    250
    Trophy Points:
    318
    Bienvenue sur GamezAion !
    Concernant l'effectif en jeu, les 2 côtés (asmo/ely) sont plus ou moins équilibré en termes de nombre de joueurs, c-à-d environ 200-300 joueurs au total aux heures pleines soit 105+ de chaque côté, et environ 80-120 joueurs aux heures creuses (fin de journée/ début de soirée en europe) soit 40-60 joueurs de chaque côté.
     
  9. Rahy

    Rahy Proficient

    Joined:
    Sep 24, 2012
    Messages:
    367
    Likes Received:
    86
    Trophy Points:
    258
    Salut ! Je suis français et je joue ici depuis 2012 : Rahy est mon nom dans le jeu . Je joue aède et je connais un peu toutes les classes et quelques astuces du server . N'hésitez pas à solliciter mon aide parce que il y a peu de joueur qui parle français ici ! Je peux également de suggérer de joindre ma légion Dragons lords . Pour ca il faut que tu postes ta demande sur le fil Dragons lords du forum . Voilà !
    Bon jeu !
     

Share This Page