Loading...
  1. Dismiss Notice
  2. Dismiss Notice
  3. Dismiss Notice
  4. If this is your first visit, you may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Looking for Elyos legion siel

Discussion in 'Old Threads' started by NanNan, Nov 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NanNan

    NanNan New Member

    Joined:
    Oct 8, 2012
    Messages:
    0
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Hello,

    As the title said we looking for a legion on siel we are a cleric Extaze & a Spiritmaster Manaleryne real newbi on the game but we learn fast :p
    Have some french on the legion can be really good xD

    Hope find a legion for some fun ^^

    You can let me a massage on this threat or pm me or Manarelyne in game

    En Français

    Bonjour nous sommes a la recherche d'une guilde totalement fr ou avec quelques fr pour nous apprendre un peu le jeu et pouvoir évolué rapidement (on ne demande pas a ce faire xp on s'amuse trop avec les quêtés beug déjà xD) mais juste nous expliqué ou drop qu'elle sont les meileurs stuff et manastones ce genre de choses pour pouvoir avoir un bon niveau assez rapidement
    Nous sommes Une cleric Extaze et un Spirit master Manarelyne

    Si intéresser vous pouvez laisser un message a la suite de ce post ou nous mp sur le jeu :p

    Bonne journée ,
    Extaze
     
  2. stalfos

    stalfos New Member

    Joined:
    Nov 13, 2012
    Messages:
    0
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Hello ! Je suis FR aussi et je suis à la recherche de français pour jouer moi aussi ! Mp-moi en jeu (soit Elyass, soit Chazal .. (oui, un Clerc Chazal ! )) S'il n'y a, pas de légion on pourrait en créer une !

    Bien cordialement Stalfos
     
  3. Tianshi

    Tianshi New Member

    Joined:
    Jul 2, 2011
    Messages:
    35
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    0
    Coucou les gens ^^ je cherche une guilde FR ^^ je joue dans Siel, coté Elyos, mon pseudo de jeu est Lynshi ^^
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page