Loading...
  1. Dismiss Notice
  2. Dismiss Notice
  3. If this is your first visit, you may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Demetrea's Signature Request

Discussion in 'Signatures & Avatar Requests' started by Demetrea, Apr 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nonoplow

    nonoplow You Just Got Muffinized ! Forum Legend

    Joined:
    Jul 20, 2010
    Messages:
    2,137
    Likes Received:
    186
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Alice In Wonderland <3
    yep its true hes badass at drawing!! btw pablo make me a sig and that will pay for the chest U.u
     
    1 person likes this.
  2. ehnnokk

    ehnnokk Well-Known Member

    Joined:
    Jun 23, 2010
    Messages:
    1,799
    Likes Received:
    154
    Trophy Points:
    0
    hahaha. ok bastardy ill make u a sig also ^^
    but it will take some time :p
    Send me SS of ur character. 2 or 3 will do. Mail them to me at my hotmail Alice.
     
  3. HellMade

    HellMade Banned Forum Legend

    Joined:
    Dec 2, 2010
    Messages:
    2,644
    Likes Received:
    1,120
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Hell
    oh woman, u amaze me, 1st u did you with ur singing, now with drawing, whats next? :eek:
     
  4. Demetrea

    Demetrea Well-Known Member

    Joined:
    Feb 11, 2011
    Messages:
    1,313
    Likes Received:
    385
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Having Tea with the Queen
    OMG I want a Pablo siggy D:< I wanted to tell you personally but you already have too many requests you know~
     
  5. Demetrea

    Demetrea Well-Known Member

    Joined:
    Feb 11, 2011
    Messages:
    1,313
    Likes Received:
    385
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Having Tea with the Queen
    Wait you heard me sing?!
     
  6. HellMade

    HellMade Banned Forum Legend

    Joined:
    Dec 2, 2010
    Messages:
    2,644
    Likes Received:
    1,120
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Hell
    yah i did o_O
     
  7. Demetrea

    Demetrea Well-Known Member

    Joined:
    Feb 11, 2011
    Messages:
    1,313
    Likes Received:
    385
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Having Tea with the Queen
    Oh o.o *can't remember* Hahaha~
     
  8. HellMade

    HellMade Banned Forum Legend

    Joined:
    Dec 2, 2010
    Messages:
    2,644
    Likes Received:
    1,120
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Hell
    well u gave me link :) that day we meeted ingame :>
     
  9. Demetrea

    Demetrea Well-Known Member

    Joined:
    Feb 11, 2011
    Messages:
    1,313
    Likes Received:
    385
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Having Tea with the Queen
    Oh yeah :] Haha silly me!
     
  10. Deadlychants

    Deadlychants Rainbow kittens Forum Legend

    Joined:
    Aug 6, 2010
    Messages:
    3,192
    Likes Received:
    1,354
    Trophy Points:
    393
    Making a siggie out of a sketch is really hard. D= I like the gray scale that smartik made.

    GL getting your sig.
     
    1 person likes this.
  11. ehnnokk

    ehnnokk Well-Known Member

    Joined:
    Jun 23, 2010
    Messages:
    1,799
    Likes Received:
    154
    Trophy Points:
    0
    is not that hard ull see ^^
    i made my sigs out of a white paper xD
     
  12. Demetrea

    Demetrea Well-Known Member

    Joined:
    Feb 11, 2011
    Messages:
    1,313
    Likes Received:
    385
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Having Tea with the Queen
    I know you're awesome *bows down*
     
  13. Lhuv

    Lhuv Well-Known Member

    Joined:
    Dec 6, 2010
    Messages:
    1,956
    Likes Received:
    1,749
    Trophy Points:
    318
    Location:
    Beluslut
    Demetrea... Demetrea..


    Someone !!?? make the GM her sig lol
     
    1 person likes this.
  14. Yukikaze

    Yukikaze Getting there

    Joined:
    Dec 7, 2010
    Messages:
    58
    Likes Received:
    8
    Trophy Points:
    0
    Location:
    San Diego, CA, USA
    LoL

    I was going to recommend bribing Vant do give a try... but I guess you already caught his attention. XD
     
  15. Demetrea

    Demetrea Well-Known Member

    Joined:
    Feb 11, 2011
    Messages:
    1,313
    Likes Received:
    385
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Having Tea with the Queen
    Ahahhahaha :3

    I trust Vant and his awesomeness!
     
  16. ehnnokk

    ehnnokk Well-Known Member

    Joined:
    Jun 23, 2010
    Messages:
    1,799
    Likes Received:
    154
    Trophy Points:
    0
    Muahaha nice to hear all this :D
    ill make u an awesome sig, already working on Yuki,s one.
     
    1 person likes this.
  17. Starkk

    Starkk Expert

    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    728
    Likes Received:
    117
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Romania ^_^
    aw thx..is nice ^__^
     
  18. Jellybean

    Jellybean ジェリービーンしば Forum Legend

    Joined:
    Jun 15, 2010
    Messages:
    1,763
    Likes Received:
    1,467
    Trophy Points:
    368
    Location:
    Balamb Garden
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Last edited: Apr 10, 2011
    4 people like this.
  19. regiix3

    regiix3 yeah Forum Legend

    Joined:
    Sep 14, 2010
    Messages:
    3,905
    Likes Received:
    4,575
    Trophy Points:
    493
    Location:
    <:-0
    oh myyy ! thats beautiful jelly ! <3333
    and and, deme, wanna get in game and draw me ? ;DD
     
  20. Demetrea

    Demetrea Well-Known Member

    Joined:
    Feb 11, 2011
    Messages:
    1,313
    Likes Received:
    385
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Having Tea with the Queen
    WTF Jelly o.o Talent.

    Thanks for everything.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page